Werkwijze
Wij nemen u graag stapsgewijs mee in onze werkwijze.
Stap 1
Wat u ook wilt van glas, er zijn tal van opties. Benieuwd naar de mogelijkheden? Oriënteer u op onze site, kom langs in onze showroom of neem contact op via onze receptie info@duinkerkeglasservice.nl.
Stap 2
Wilt u advies aan huis en wilt u het glas laten inmeten? Vul dan ons contactformulier in op onze website, wij nemen contact met u op voor een afspraak. Heeft u zelf al een indicatie van de afmetingen en wilt u de situatie doorgeven? Vul dan ook ons contactformulier in.
Stap 3
Aan de hand van stap 2 gaan wij verder voor u aan de slag. Voor advies en inmeting aan huis kunt u met onze collega van de receptie een afspraak maken, zodat wij bij u langskomen voor een inmeting. Na het inmeten of uw aanvraag via ons contact formulier maken wij een passende offerte voor u. Zijn er wijzigingen of onduidelijkheden? Bel ons via 033-2774629 of stuur een e-mail, onder vermelding van uw ordernummer.
Stap 4
Gaat u akkoord met de offerte? Accordeer dan uw offerte digitaal. De collega’s van de calculatie zorgen ervoor dat uw akkoord bij degene komt voor het eventueel nog inmeten of het direct bestellen. Voor het inmeten neemt onze collega van de receptie contact met u op om een afspraak te plannen. De inmeetdagen zijn op diverse dagen. Ziet u toch van de offerte af? Dan ontvangen wij ook graag een e-mail met uw reden. Op die manier kunnen we onze service blijven verbeteren.
Stap 5
Zodra u akkoord bent gegaan of u direct een bestelling heeft geplaatst via verkoop@duinkerkeglasservice.nl, wordt u bestelling door ons in behandeling genomen.
Stap 6
Zodra wij een orderbevestiging van onze leverancier ontvangen met een levertijd van het glas, ontvangt u van ons een orderbevestiging met een levertijd van uw glas. Wij vragen u om deze orderbevestiging op maten te controleren wanneer u zelf de maten heeft opgegeven. Eventuele wijzigingen kunnen zo snel mogelijk teruggemaild worden naar orderbevestiging@duinkerkeglasservice.nl.
Gaan wij uw glas plaatsen? Ga naar stap 7. Komt u bij ons het glas afhalen? Lees verder bij stap 8. Komen wij het glas bij u bezorgen? Zie stap 9.
Stap 7
Als er is afgesproken dat wij uw glas gaan plaatsen, neemt de planning contact met u op om een montagedatum met u af te stemmen. Komt de voorgestelde datum niet uit? Beantwoord zijn mail, eventueel met alternatieve data of dagen die bij u altijd kunnen. U kunt mailen naar planning@duinkerkeglasservice.nl.
Voor overige vragen rondom planning kunt u altijd mailen of bellen naar 033-2774629. Wilt u het glas toch afhalen of laten bezorgen? Laat het ons weten zodat we hier rekening mee kunnen houden in de planning.
Stap 8
Komt u het glas bij ons afhalen? Dan ontvangt u een bericht van ons als uw glas bij ons is geleverd en klaar staat om afgehaald te worden. In het geval dat de levering niet is aangekomen of uw glas met breuk is aangeleverd, nemen wij meteen contact met u op. Wij behouden het contact met onze leverancier.
Wilt u toch uw glas bezorgd hebben of geplaatst? Mail dan, onder vermelding van uw ordernummer, naar info@duinkerkeglasservice.nl
Stap 9
Gaan wij het glas bij u bezorgen? De bezorgdatum staat als leverdatum op uw ontvangen orderbevestiging. Bent u niet de hele dag thuis en heeft u een voorkeurstijd? Laat het ons zo snel mogelijk weten zodat hier rekening mee gehouden kan worden in onze planning.
Heeft u nog vragen over de bezorging? Mail ons dan via info@duinkerkeglasservice.nl
Stap 10
Is uw glas geplaatst, afgehaald of bezorgd? Uw order wordt dan gefactureerd. U ontvangt per mail de factuur.
Heeft u vragen over uw factuur? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Dit kan telefonisch of per mail als antwoord op de factuur.
We hopen dat u achteraf terug kunt kijken op een fijne samenwerking en dat u jarenlang plezier hebt van uw ‘Duinkerke glas’.
Wilt u onze werkwijze in het echt zien?Neem contact op