Tijdens de bouwvak – van 2 augustus t/m 20 augustus – zijn wij gesloten. In deze periode wordt onze werkplaats in Scherpenzeel volledig voorzien van nieuwe machines. Zo kunnen we u daarna nóg sneller van dienst zijn!

Vanaf 22 juli kunnen we daarom helaas al geen productie meer draaien.

Werkwijze

Wij nemen u graag stapsgewijs mee in onze werkwijze. Bent u benieuwd welk personeelslid welke taken op zich neemt in deze werkwijze? Bekijk dan ‘Team’. Daar kunt u kort zien wie we waarvoor inzetten.

Stap 1

Wat u ook wilt van glas, er zijn tal van opties. Benieuwd naar de mogelijkheden? Oriënteer u op onze site, kom langs in onze showroom of neem contact op met Lisa van Lagen via info@duinkerkeglasservice.nl

Stap 2

Wilt u advies aan huis en wilt u het glas laten inmeten? Stuur vrijblijvend een e-mail naar info@duinkerkeglasservice.nl t.a.v. Lisa van Lagen. Heeft u zelf al een indicatie van de afmetingen en wilt u de situatie doorgeven? Stuur dan een e-mail naar calculatie@duinkerkeglasservice.nl. U ontvangt van ons altijd eerst een offerte (tenzij door u anders aangegeven) zodat u zeker bent van de kosten.

Stap 3

Aan de hand van stap 2 maken wij een passende offerte voor u. Zijn er wijzigingen of onduidelijkheden? Bel ons via 033-2774629 of stuur een e-mail, onder vermelding van uw offertenummer, naar uw contactpersoon via calculatie@duinkerkeglasservice.nl.

Stap 4

Gaat u akkoord met de offerte? Graag ontvangen wij uw een e-mail met uw akkoord en offertenummer naar calculatie@duinkerkeglasservice.nl. Milangelo Gaari of Willem Schoeman zorgen ervoor dat uw akkoord bij degene komt voor het eventueel nog inmeten of het direct bestellen . Voor het inmeten neemt Lisa van Lagen contact met u op om een afspraak te plannen. De inmeetdagen zijn op diverse dagen. Ziet u er toch van af? Dan ontvangen wij ook graag een e-mail met uw reden. Op die manier kunnen we onze service blijven verbeteren.

Stap 5

Zodra u akkoord bent gegaan of u direct een bestelling heeft geplaatst via verkoop@duinkerkeglasservice.nl, wordt u bestelling door Anne van den Brink of Dineke Looijen in behandeling genomen. U ontvangt een e-mail van hen zodat u er zeker van bent dat uw glas besteld is.

Stap 6

Zodra wij een orderbevestiging van onze leverancier ontvangen met een levertijd van het glas, ontvangt u van Angelique van Garderen een orderbevestiging met een levertijd van uw glas. Wij vragen u om deze orderbevestiging op maten te controleren wanneer u zelf de maten heeft opgegeven. Eventuele wijzigingen kunnen zo snel mogelijk teruggemaild worden naar orderbevestiging@duinkerkeglasservice.nl t.a.v. Angelique van Garderen.

Gaan wij uw glas plaatsen? Ga naar stap 7. Komt u bij ons het glas afhalen? Lees verder bij stap 8. Komen wij het glas bij u bezorgen? Zie stap 9.

Stap 7

Als er is afgesproken dat wij uw glas gaan plaatsen, neemt Dineke Looijen contact met u op om een montagedatum met u af te stemmen. Komt de voorgestelde datum niet uit? Beantwoord haar mail, eventueel met alternatieve data of dagen die bij u altijd kunnen. U kunt ook mailen naar planning@duinkerkeglasservice.nl.

Overige vragen rondom planning kunnen altijd mailen of u kunt bellen naar 033-2774629. Wilt u het glas toch afhalen of laten bezorgen? Laat het ons weten zodat we hier rekening mee kunnen houden in de planning.

Stap 8

Komt u het glas bij ons afhalen? Dan ontvangt u een bericht van Lisa van Lagen als uw glas bij ons is geleverd en klaar staat om afgehaald te worden. In het geval dat de levering niet is aangekomen of uw glas met breuk is aangeleverd, nemen we meteen contact met u op. Wij behouden het contact met onze leverancier.

Wilt u toch uw glas bezorgd hebben of geplaatst? Mail dan, onder vermelding van uw ordernummer, naar info@duinkerkeglasservice.nl

Stap 9

Gaan wij het glas bij u bezorgen? Anne van den Brink beheert de planning van onze bezorger Jan van den Broek. De bezorgdatum staat als leverdatum op uw ontvangen orderbevestiging. Bent u niet de hele dag thuis en heeft u een voorkeurstijd? Laat het ons zo snel mogelijk weten zodat hier rekening mee gehouden kan worden in onze planning. In overleg zijn ook andere bezorgdagen mogelijk.

Heeft u nog vragen over de bezorging? Mail ons dan via info@duinkerkeglasservice.nl 

Stap 10

Is uw glas geplaatst, afgehaald of bezorgd? Uw order wordt dan gefactureerd. U ontvangt per mail de factuur.

Heeft u vragen over uw factuur? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Dit kan per mail als antwoord op de factuur.


We hopen dat u achteraf terug kunt kijken op een fijne samenwerking en dat u jarenlang plezier hebt van uw ‘Duinkerke glas’.

Wilt u onze werkwijze in het echt zien?
Neem contact op